Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 7-Jan-2009 10:42
http://www.glitterfy.com/()

hari ke 5 percutian kami dan hari pertama di syria

melawat tempat2 bersejarah sekitar damascus
antaranya umayyad mosque


membeli belah di souq


dah penat membeli belah pergi makan pulak


hari ke 6 kami bertolak ke lebanon
kami tak bermalam di sana
kami meghabiskan masa sehari ni di lebanon

perjalanan ke sempadan lebanon
pemandangan beirut dari atas bukit sebelum sampai ke sana dan
laut mediterranean


jeita grotto (a wonder of nature in lebanon)
gua yg penuh dengan berbagai bentuk 'stalactites dan stalagmites' yg menakjubkan
tapi sayang... tak boleh amek gambar... :-(


dlm perjalanan balik ke syria sempat amek gambar batu tengah laut tu tak ingat namanya
yg senyum gembira tu balik dari shoping kat kedai duty free di sempadan lebanon syria :-D



hari ke 7 percutian jalan2 lagi di souq yg tak jauh dari hotel kami

sempat melawat al azem palace


biasa lah... dah jalan2 mesti lapar... pergi makan...
nama makanan kakak tak tau dorang yg pesan
kakak makan jer... :-D


cukup lah dulu ye sambung di entry yg lain pulak nanti





© Pidgin Technologies Ltd. 2016