Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


tagine
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
tagine



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 21-Oct-2008 19:10
http://www.glitterfy.com/()

Tagine ni masakan orang morocco. Masa pergi melancung ke sana tahun lepas sempat lah beli tagine ni bawak balik... siap beli rempahnye sekali. Tu yang sesekali buat masakan tagine ni. Sedap rempahnye.
Resepinye tak ada.. hentam je...
Masa makan kat sana tu dah boleh lah agak bahan dan cara memasaknye.
Wah.... macam lah pandai sangat....
Ni lah lebih kurang rupa masakan nye.





Ni pulak buah kurma.. manis... rangup je rasanye...
Mula2 makan tak suka sebab ada rasa kelat2 sikit..
Dah lama2 makan tu sedap pulak... pastu selalu lah beli.





Ha... buat roti gulung lagi... kali ni gulung cara lain pulak.
Tak tau nak letak nama apa... roti gulung jugak pun tak ape lah.
Resepi... sama je dengan yang kakak buat sebelum ni.
Selalu buat roti ni bukannye ape.... untuk bekal anak2 dan ayahnye.
Kalau terlambat bangun pagi tak sempat nak buat sarapan yg lain roti dah ada kan...
Kat sini bukan macam kat m'sia boleh beli je...


© Pidgin Technologies Ltd. 2016